Visie UX

Visie Xperi op User Experience

Het is cruciaal voor een succesvolle business om medewerkers efficiënt te laten werken. Klassieke SAP schermen bevatten vaak een overkill aan informatie waarbij vaak maar een beperkt aan velden relevant zijn. SAP heeft hier een antwoord op en we helpen je graag op weg met een optimale gebruikerservaring (UX).


Voordelen

  • Verhoogde productiviteit: sneller en directe toegang tot relevante informatie en toepassingen
  • Transparantie op items welke je aandacht nodig hebben: tijdige kennisgevingen
  • Het helpt gebruikers bij hun beslissingen
  • Snellere gebruikersadoptie dankzij een modern, intuïtief design dat via een uniek toegangspunt toelaat om kerntaken en -activiteiten efficiënt te voltooien
  • Minder trainingsvereisten en vereenvoudigde gebruikersschermen op maat van de rol van je medewerkers, om het aantal fouten tot een minimum te herleiden
  • Gebruikers tevredenheid
  • Data ontsluiten op any device
  • Goede voorbereiding voor de transitie naar SAP S/4HANA

Binnen Xperi hebben we diverse (SAP) oplossingen om je bedrijfsprocessen te optimaliseren. Technologieën en innovaties volgen elkaar snel op en het ontwerpen, opzetten en beheren hiervan vergt diverse expertise. Binnen een organisatie is deze kennis niet altijd aanwezig. Xperi kan je ontzorgen door deze diverse expertise aan te bieden. 

We gaan niet proberen om aan je verwachtingen tegemoet te komen maar juist deze te overtreffen. Door “out-of-the-box” te denken en goed te kijken naar het toevoegen van klantwaarde in plaats van producten wegzetten. Niet elke klant is hetzelfde en denkt niet iets anders nodig te hebben.

Xperi staat garant voor expertise en goede prestaties in al onze klantenprojecten. We willen het verschil maken door klanten te verrassen en te ontzorgen. “Let us surprise you and take care”

Herkent u de volgende onderwerpen?

UXblok1UXblok1-hover
UXblok2UXblok2-hover
UXblok3UXblok3-hover
 

1. Papierloos werken

Papierloos werken is een term die steeds populairder wordt. Maar waarom werken we dan nog niet allemaal papierloos? Het heeft toch alleen maar voordelen? Of is er nog gerede twijfel over de haalbaarheid of de wenselijkheid ervan?
De twijfel over de haalbaarheid of wenselijkheid van papierloos werken is vaak onterecht. En dat terwijl alle middelen om papierloos te werken beschikbaar zijn, want met de bestaande software kan vrijwel elk bedrijfsproces digitaal worden afgehandeld, inclusief het samenwerken en communiceren met collega’s.

- Govers BV -  Door gebruik te maken van mobiele applicaties hebben we onze balieafhandeling deels geautomatiseerd waardoor we als groothandel mee gaan met de tijd. Tevens door toepassing van handtekening pads in onze vestigingen printen we geen pakbonnen meer. Deze zenden we digitaal mee per mail verzonden facturen. Dat scheelt een hoop papier en voor de klant gesleep met bonnen.


2. Complexe processen vereenvoudigen

Om stappen nemen in het verbeteren van de SAP gebruikerservaring en om proces optimalisaties door te voeren is niet per definitie een upgrade naar S4HANA noodzakelijk. Door hier nu al stappen in te nemen wordt de stap naar S/4HANA steeds kleiner


- TABS Holland 
-  Xperi heeft het mogelijk gemaakt om zonder upgrades aan de slag te gaan met het verbeteren van de gebruikers ervaring & proces vereenvoudigingen in SAP met behulp van SAPui5 technologie. 


3. Verleid uw klant tot meer self-service

Nieuwe generaties zijn gewend dat ze alles zelf kunnen opzoeken en zelf kunnen regelen. In hun vrije tijd struinen ze webwinkels af en plaatsen bestellingen op basis van de actuele voorraad. Zonder iemand te hoeven bellen. En deze nieuwe generaties zitten inmiddels ook bij uw klanten. Klanten die het fijn vinden om hun bestelling zelf in te voeren wanneer het hen uitkomt.

De dealer portal van Skantrae is goed voor klantrelatie en een efficiënter proces.

- Skantrae  - De eerste Skantrae-dealers maken op dit moment kennis met de nieuwe dealer-portal van de innovatieve deurenleverancier uit Zevenaar. Ongeveer een jaar nadat het idee op het hoofdkantoor ter tafel kwam, is het online platform klaar en zijn de eerste gebruikers ‘aangehaakt’. “Hiermee zorgen we dat we nog dichterbij onze klanten komen en hen nog beter in staat stellen deuren te verkopen”, zegt Frank van Putten, Manager Marketing Communicatie.

Een van de voornaamste redenen om de portal te ontwikkelen, is het verhogen van efficiency in de werkprocessen tussen de dealers en Skantrae. Van Putten: “In de portal is alle informatie te vinden over onze deuren, beslagsets, glas en andere toebehoren. Zodra voor een model gekozen wordt, verschijnen direct de bij dat model beschikbare bijproducten.”

De basis van de portal is de recent vernieuwde (consumenten)site van Skantrae. “Daar bieden we alle inspiratie en informatie en maken we de consument enthousiast. Vanuit die basis kan de aangesloten Skantrae-dealer eenvoudig inloggen, zodat hij in het afgeschermde deel van de portal komt. Door de koppeling van inspiratie aan de voorkant en voorraad-, leverings- en prijsinformatie aan de achterkant helpen wij onze dealers bij de verkoop.”

 

Neem contact met ons op!




captcha